دشت همکاران سیستم به مدیران فروشگاه ها کمک می کند تا انجام کلیه امور مربوط به خرید و فروش ، سود و زیان ،موجودی کالا ، بدهکاری و بستانکاری ، گزارشات دارایی و … را به سادگی مدیریت نماید. برای استفاده از این نرم افزار نیازی احتیاجی به داشتن دانش حساباری نیست و فقط آشنایی مختصر با کامپیوتر برای استفاده از ان کافی است . دشت همکاران سیستم با شناخت و راهکارهای صحیح ، نیازهای رو به رشد مشاغل مختلف سعی کرده که به عنوان کارآمد ترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی توسعه پیدا کند . در حال حاضر بیش از ده ها هزار مدیر فروشگاه در سراسر ایران از این محصول برای مدیریت حسابداری فروشگاه خودشان اعتماد کرده اند .
نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت همکاران سیستم متناسب با علملیات ئ فرآیندهای عمومی و تخصصی فروشگاهی و صنفی به صورت نسخه عمومی و تخصصی صنفی طراحی و تولید شده است . هر نسخه با توجه به امکانات عرضه شده دارای یکی از سطوح پایه ، استاندارد و پیشرفته است .مدیران فروشگاه میتوانند یکی از سطوح نسخه عموی یا تخصصی دشت هماران سیستم را بر اساس امکانات مورد نیاز خود تهیه کنند .
فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.